fulyaskriver.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg som handlar om min vardag som internet junkie! Jag älskar att Googla, att leta efter allt och inget och spekulera kring saker och ting som dom flesta förmodligen skiter fullständigt i. Häng med om du vill läsa något som du stör dig på, något som du förmodligen inte kommer bry dig om eller något som du precis som jag vill sätta pricken över i:et på.

Oj oj vilken kyckling dag på nätet

Ja idag har varit en sån där dag där jag surfat runodr på lite allt möjligt utan att ha en enda anning om var jag har varit. Har du haft en sån dag nån gång?
Det började med att jag blev tipsad om en tjänst som heter knowem där jag hittade en massa sociala medier som jag gärna ville kika in på och någon timme senare och många sidor senare hamnade jag på ett community som handlade om hur man kläcker fram kycklingar hahaha.
Jaha så först trodde jag det var ett skämt och att sidan bara hade ett relaterat namn men efter en stunds läsning i deras forum så insåg jag två saker. Dels handlade hela sajten verkligen om hur man kläcker fram kycklingar och dels så fanns det helt galna människor där som skulle kläcka kycklignar med duvor, sand och en massa andra konstiga knep.
Nåja det var en fantastisk dag på nätet som ännu en gång fick mig att inse hur galet stort internet är och att det verkligen finns allt man både kan tänka sig och allt man aldrig tänkt på förut.
Ha en bra dag!
Mvh Fulya
Taggar: kyckling;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: